Before The Storm

Måndag igen dåraaaaaa...... Upp tidigt i morse för att se Robin och André på nyhetsmorgon på 4an. Men självklart så glömde jag att ställa klockan i går och vaknade kl 9 utav att mamma ropade på mig och frågade om jag försovit mig. Dum fråga. För det hade jag ju garanterat gjort.
Jag smsade direkt till Emilia och frågade om Robin redan varit, vilket han hade, tre minuter innan jag vakna. KANON BRA START PÅ DAGEN. Men jag gick raka vägen till datan och kollade på framträdandet på hemsidan, vilket jag inte hade tid med egentligen. Missade min buss. Men men...... Vad gör det om hundra år liksom??
Duktiga var dom i alla fall, både Robin och André!!:D

I skolan var det ljudlektion när jag kom fram. Men vi har läsvecka denna vecka. Inget mig emot, för jag är en riktig nörd och älskar att läsa. Fast bara om boken är bra såklart. Men i dag vart det inte så mycket läsning... Gustav flippa som vanligt och Jocke var ett störande objekt som satt och gjorde jobbiga ljud. Icke lätt att läsa då. Inte för att jag ens försökte, men ändååå.
Drog i alla fall lite tidigare och mötte Ida i BP, sen utförde vi lite ärenden och jag kom hem runt 7, åt middag, och nu sitter jag här.

Skit viktigt inlägg känner jag. Men bättre än inget! TYLL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0