Kärlekens dag

I går var jag alltså hemma hela kvällen. Hur skönt som helst.
Jag och Jossan hade ett låååångt trevligt telefonsamtal i går. Började med problem med pojkvännen och slutade med att prata om gamla minnen, skicka massa roliga bilder och filmer över msn.
Jag kan skatta mig lycklig som har en sådan fin barndomsvän faktiskt.
Efter det långa samtelet med Josy så ringde en full och glad Joakim som fyller 18 år i dag (grattis coolboii!!!!!<3). Men ja, så jag somnade hyffsat sent i går och i morse sov jag ut läääänge. Sådär väldigt skönt liksom!

Alla hjärtansdag i dag dåra.
Eftersom jag inte direkt kilar stadigt med någon så att säga, så har jag inga vidare planer för dagen. Ska nog bara stanna hemma och umgås med la familia.
Jag menar, det är ju också kärlek. Kärlek till familjen.

Hoppas ni får en fin dag med personer som betyder något för er. TTYL

P.s
Jag kan väl som den snälla och rara lilla damen jag faktiskt är, bjussa på några låtar som nu alla par där ute kan lyssna på medans ni ligger och matar varandra med gélehjärtan eller något annat töntigt!


Rascal Flatts - Bless the broken road cover


Darin - Breathing your love acoustic version


Keith Urban - Somebody like you acoustic version


Kommentarer
Postat av: julia

haha vad var det som va kul?

2010-02-15 @ 14:06:55
URL: http://juliuas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0