Nytt

Jag har som ni med all säkerhet ser, gjort om i bloggen lite. Vart inte nöjd för fem öre, men det får vara såhär tills Paula orkar fixa något annat till mig haha. Låter ingen annan göra mina designer, för Paula är gryyyyyym!:)

Dom senaste dagarna har jag varit hemma. Hemma. Hemma. Och anledningen till det är ju för att tunnelbanan inte har gått. Visst, dom har satt in ersättningsbussar, men jag har verkligen inte känt för att ge mig ut och kriga bland tusentals annat folk i det här vädret.
Men ja, nu går i alla fall tunnelbanan, fast med förseningar. Bättre än inget. I morgon ger jag mig i väg till skolan, så får väl se hur det går. Ska bli riktigt skönt att träffa folk igen. Känner att jag är i behov av det efter att ha gått runt hemma hela veckan och gjort absolut naaada.


Cheryl Cole feat. Will.I.Am - Heaven


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0