Om helgen

Fredag:
Skola först fram till kl tre, och sen in till stan med Jessica. Vi gick runt i en evighet känns det som, och jag kom hem med en klänning från monki och en kjol från h&m. Det gillas! Fast pengarna bara försvinner. I dag gick jag in på h&m efter skolan och fick med mig en tröja för 350. Pank.se nu, ohja. 

Jaja, nog pratat om det. Efter shoppingen så åkte jag hem och hann vara hemma i typ 50 min innan min buss till Mickis gick. Så ja, kvällen spenderades hos bästis med Himer, Anton och Emelie T.
Jag sov även kvar där.


Lördag:
Åkte hem rätt tidigt, duschade och sånt och sen mot eftermiddagen så tog jag mig in mot stan.
Träffade Malin på bussen, alltid trevligt. Vi satt och pratade om alla olyckor som har hänt här ute på Ekerö. Blandannat några av dom olyckorna som har hänt på vissa broar här ute, och hur lång jävla kö det brukar bli då. Och gissa vad vi ser när vi kommer till drottningsholmsbron? Jo, ca tre polisbilar en brandbil och en ambulans. Det hade skett en olycka. Jävligt läskigt med tanke på att vi just suttit och pratat om det haha. Men vi kom förbi ganska snabbt med bussen och jag åkte in till stan där jag mötte Mickis, Himer, Anton och Anden.
Jag, Mickis och Himer drog vidare till flempan och fixade lite saker. Vi letade även efter fest. Men det såg väldigt dött ut, så jag sket i det och åkte hem istället.
Eller jag åkte till Mari, där även Ida var och sen kom Rebecka också. Väldigt trevligt att träffa tjejerna igen!
Vi åkte hem med tjugo i tolv bussen för Mari skulle upp tidigt som tusan.
Jag och Ida åkte istället hem till henne, käkade chips och kollade på "blåsningen". Stört kul program!


Söndag:
Jag och Ida vaknade runt elva, gick upp och åt frukost. Först lite carbonara och sen pannkakor som Jonna, Idas lillasyster gjorde till oss haha.
Efter "frukosten" så bestämde vi oss för att ta med oss både Jonna och Amanda (fortfarande Ida's småsyskon) till skridskobanan nere vid skolan, och åka lite.
Vi fixade varm choklad och tog med oss bullar och fick sedan skjuts ner. Det var evigheter sen jag åkte skridskor, men det var skit kul haha.
Sen åkte vi hem till Ida igen, och laddade då ner 2012 och kollade på den. Bra film. Åt sedan middag. Såg klart på filmen och sen kom pappsen och hämtade mig.


Väldigt rörig text, man jag paaallaaante.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0