Slappisfredag!

      

Hemma ikväll. Skönt som fan. Börjar känna mig lite krasslig... Ont i halsen, hes och sånt skit. Men man ska väl inte klaga, så länge man inte har vinterkräksjukan liksom haha.

I går så följde jag med Jess hem efter skolan. Lite senare kom Jocke och efter ett tag så dök även Elise och Erik upp. Vi tog det lugnt hela kvällen framför några filmer och singstar, riktigt trevligt må jag säga.

I dag vaknade jag först upp hos Jessica, vi åt frukost och tog det lite lugnt, sen åkte jag hem och nu sitter jag här. Vi har gäster. Dom vanliga, mammas bästavän och hennes sambo. Alltid lika trevligt faktiskt!
Har nyss kollat på Melodifestivalen. Tyckte absolut att det var rätt att Pauline gick vidare. Vart däremot förvånad gällande Eric Saade. Men han var värd det, han var ju duktig liksom. Snygg är han ju också. Hade en liten crush på honom för några år sen. Men han är ju fullt upptagen utav ingen mindre än Molly Sandén haha.

Nu ska jag droga spotify och äta saker som gör mig tjock. Life's good huh!

 

 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja melodifestivalen räddades lite idag :) I miss you <3

2010-02-13 @ 22:56:17
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0