Hate is Safer Than Love

Blir man inte bara jävligt trött på folk som leker skit trevliga när man ses, men visar sig ha rejäla problem med att man själv i fråga, ens existerar på samma jord?
Kom igen liksom... Är det inte lite lågstadie-känsla över det hela?

Jag är dessutom ledsen_cheeeääjjjj_92 just nu för att jag inte har träffat Idaslida på cirkus fyra veckor snart. Vi skulle ha sätts i dag, eller ja, nu i kväll. Men det blidde icke så. Fast nu ska vi ses i veckan i stället.... Saknad brud det där!

I går var jag i alla fall med Jessica och massa andra trevliga tjejer i Sollentuna och såg D', sen gick jag och Jess runt i lite affärer. Jag fick med mig två blusar/tunikor hem, får aldrig nog.
Sen drog jag mig mot bromma där jag smsar Emelie och hör vart hon är, tänkte så att jag slapp åka buss liksom, tusen gånger skönare med bil. Jag hade tur i alla fall för Emelie var på väg, så jag åkte till Ekerö och väntade på henne där. Sen handlade vi och åkte sedan till Mickis där Himer, Anton och Mickis redan var. Sen kom även Garden/Toris/Emy och resten av kvällen kollade vi på film, åt massa saker som man blir fet av (måste börja träna...... Haha).
Kom hem runt halv ett och somna inte långt därefter, trött som fan.

Kommentarer
Postat av: Emilia

cykla på din träningscykel hem till mig så kan vi cykla ikapp i mitt vardagsrum framför tvn :D

2010-01-11 @ 13:06:33
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0