I don't care no more so don't you worry



Riktigt skön dag i skolan i dag. En svenska lektion på två timmar, vi fick sitta i datasalen och det slutar aldrig bra. Eller ja, bra är det ju men det blir rättare sagt inte något jobb gjort. Fast jag och Elise har kommit en bit ändå, så det är luuuuugnt. Så vi satt i stället och surra runt på ansiktsboken medans vi lyssnade på Melissa Horn.

Kl två när jag slutade så kom pappsen och hämtade mig i skolan, sjukt chill att slippa ta bussen.
Nu har jag nyss ätit middag. Någon sorts tacos, fast ändå inte tacos. Inte alls något jag föredrar. Skare vara tacos så skare fan vara det också. Men det gick ner och nu väntar en hemmakväll för min del. Är inte alls sugen på det. Är så trött på folk just nu. Vill bara flytta från den här falska jävla ön. Usch. TTYL


Kommentarer
Postat av: Amyjulia bengtsson

Åååh, tack ska du ha :) jag behöver lite pusching på den biten, hihi

2010-01-23 @ 00:47:13
URL: http://amyjuliabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0