It's killing me

I går kunde jag inte somna, för det första var jag inte trött för fem öre och för det andra så fick jag för mig att läsa ut en in i helvete så jävla bra bok i går. Hann bli kär i karaktärerna i boken tusen gånger om, och bestämde mig för att om det gick, så skulle jag gifta mig med Daniel. Daniel är såklart en påhittad karaktär. TYVÄR!!! För satan i gatan killar, där har ni något ni kan se upp till. Vilken jävla man. Blev fan kär. Kan lova att jag drömde om honom sen.... När jag väl somna dvs.

Fick bara 3 timmars sömn för i morse var det upp kl 6 som gällde eftersom vi började 8.
Dagen har ändå varit hyffsad, jag har varit på bra humör. Även fast morgonen var ett helvete, vägen till skolan dvs. Det gör ont i mig, för jag märker hur allt rasar samman.
Men när jag kom till skolan så träffade jag först Jocke, som höll mig sällis under Textkommunikationen, även Jenni och sen kom Elise också. Så jag har klarat mig bra i dag!

När jag kom hem så satte jag mig direkt vid datan för att återigen försöka fixa detta återkomande problem. Vi hade fortfarande för lite plats på våran hårddisk, så det var bara för mig att föra över ännu mera till den externa hårddisken. Men självklart gick det åt helvete............ Jag la över en mapp med ca 1.000 bilder i. Trodde att allt var frid och fröjd. Raderade mappen från datan, vips, borta. Trodde fortfarande att allt var frid och fröjd. Det vart mycket plats på datan, pappa blev nöjd, jag blev nöjd, datan blev nöjd. Kalas tänkte jag!
Men så fick jag för mig att kolla igenom några av dom alla bilderna nu, älskar att göra det, återuppväcka gamla minnen och så vidare. Då insér jag att bara ca 100 av bilderna hade förts över. Resten var borta. KUL. Nästan hela våren 09 är gone. Vips, borta. BRA JOBBAT LISA!!!


Eric Hutchinson - "Rock & Roll"

I dag har jag drogat den här låten. Kanske för att den är riktigt skön, men mest för att den påminner om en riktigt bra person.


Kommentarer
Postat av: Lara

robin sjunger den låten så jävla bra!!!!

2010-01-20 @ 22:47:04
URL: http://fatbrownies.blogg.se/
Postat av: josefin

den låten påminner bara så mycket om Robin!!! :-)

2010-01-20 @ 22:48:35
URL: http://josefinsdiary.blogg.se/
Postat av: Emilia

men blä! inte kul när sånt där med bilderna händer:( och låten är grym!

2010-01-21 @ 09:20:55
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0