New moon

I dag åkte jag och pappsen in till Vällingby för att byta min kamera, som redan efter en veckas befinnande har gått sönder. Eller den gick iofs att fota med, men skärmen var urfuckad. Vi fick en sprojlans nu kamera i alla fall, riktigt najs.

Sen åkte jag och mötte Mickis, Himer, Emelie, Emelie och Simon, först åt vi och sen gick vi på bio. New moon blev det, äntligen har jag sätt den jäkla filmen. Bättre sent än aldrig.. ;)
Kärlek till Twilight filmerna alltså. Mer behövs inte sägas... Blir ju rätt urtjatat, eftersom ALLA babblar på om det..:)


Så jävla överflummiga tjejer så det finns inte..... Sebbe/Himer fick agera kameraman, han ville inte "vara med i leken" längre, som han beskrev det, efter att vi tidigare kastat runt med honom och låtsats att han var Edward Cullen. Hahaha.


Kommentarer
Postat av: malin

hahah ni e så störda !!! :P

2010-01-03 @ 14:59:35
URL: http://whatmakesaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0