Och med detta så säger jag godnatt.

Lovar du att vara ärlig?: Ja
Du heter: Lisa Nilsson
Smeknamn: Har inga direkta smeknamn. Det är väl mer Mickis som har sina små namn för mig, Lajsbajs, fis osv haha.
Låt du lyssnar på just nu: Crawl - Chris Brown
Beroende av: Närhet och musik
Vem behöver du mest just nu? Mina vänner
Vad tror folk om dig? Det vet man aldrig
Vad får du oftast komplimanger för? Oj, olika.
Vad gör du för att fånga någons intresse? Hmm, jag är mig själv, ler lite extra mycket tror jag haha.
Hur imponerar man på dig? Dra fram guran och spela och sjung en trudelutt, så är jag fast kan jag lova.
Brukar du skratta för dig själv? Haha ja.
Vad står det i ditt senast inkomna? Jag gillart kan jag lova;) Ses vi i helgen snygging?
Vart bor du? Färentuna
Trivs du där? Både ja och nej
Festar du mycket? Lagom
Sprit, cider, vin eller öl: Det mesta går ner förutom rött
Brukar du bli för full: Brukar och brukar, nej, men det har hänt
Vad har du för mobil operatör: Tele2
Är du allergisk i mot något: Annanas, tomater. Men äter båda.
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: 18års dagen/bli myndig
Hur svarar du i mobilen: Hallå
Ringde du senast: Pappa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen med: Vi bestämde vart vi skulle mötas
Sover du ensam: Oftast
Tycker du om din pappa: Om jag gör!
Brukar du komma i tid: Haha nej
När mår du bra: När jag är med goa vänner
När blev du fotad senast: Några dagar sen
Hur känner du dig nu: Kanoners
Vanligaste färg på dina kläder: Jordnära färger. Vanligast är väl svart i guess.
Vad tycker du om: Musik
Är du aktiv i skolan? Skulle kunnat vara bättre om vi säger så haha
Vad saknar du: Mycket
Favorit dryck på morgonen: Thé, oboy, juice
När brukar du gå och lägga dig: Runt tolv, men somnar tidigast ett.
Är du blyg: Både ja och nej, beror på i vems sällskap
Vill du hellre ha mail än brev: Svår fråga, uppskattar både och.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det gör jag
Älskar du någon: Absolut!
Första riktiga kärleken? Simon
Hur många gånger har du varit kär: Jag har varit sådär löjligt kär 3 gånger, i tre olika personer.
När var du riktigt riktigt kär senast? Oj, det krävs mycket för att jag ska hinna bli riktigt kär i någon innan jag tröttnar eller innan det tar slut utav andra orsaker. Det var ett bra tag sen kan jag lova.
Blir du lätt full? Nej
Har du spytt offentligt: Ja
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ha sex och annat kul haha
Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag
Är du bortskämd: Ja, hyffsat
Vad gör du imorgon: Skola från 08.00 till 16.00 sen träffa Ida och Malin!
Födelsedag; 10 Juli
Ögonfärg: Blå/grön
Hårfärg: Blond
Skostorlek: 36. Fast 35 funkar också.
Vad ska du göra nu? Äta en grapefrukt och vänta på att Two and a half men ska börja. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0