Skulän

Första skoldagen på 10 veckor. Snacka om en skum känsla... Och kan ju inte direkt säga att jag har längtat tillbaka. Eller okej, lite. Till alla fina vänner. Men jag skulle helldre forsatt min vardag på min praktikplats.

Började klockan 12.20 i dag, så en rätt skön start om vi säger så. Hade bara en lektion, Rörligbild i ca 3 timmar.
Vi skulle spela in en fejk trailer i dag. Gruppen valde temat skräck. Gissa vem som fick vara offret..... Jag såklart. En blond brud som skriker och springer runt som en galning tyckte killarna var skit kul. Jag fick ligga i snön med fucking ketchup på mig(!!!!!). Eller okej, ketchup bredvid mig. Men det stank. Och det var förjävla kallt. Fast ändå rätt kul.. Resultatet kommer bli så jävla B hahahaha.

Slutade klockan 15 och tog sällis till bromma med Elise, och väl i bromma mötte jag Mickis. Alltid lika behövligt och roligt. Går inte en sekund utan att vi snackar som två galningar när vi ses sådär mitt i veckan på bussen tillex. Alltid lika mycket att prata om haha.


En bild på Malin från när vi var på bio och såg Avatar.

Malin är i fjällen nu. Sugit värre..... Och älsklingsIda som skulle ha kommit hem natten till i dag är fast i London. Vet ej varför, men gissar på snökaos. Får inte tag på kvinnan heller.... Lite sådär små orolig blir man ju. Pytte. Undrar ju när fan hon kommer hem egentligen, jag saknar henne så jävla skit mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0