Sorryyyyyyyyyy

Ruskigt dålig uppdatering. Flååååååååååååt.

Som ni redan vet så var det chillination den här helgen för min del. Skönt. Men inte sådär överdrivet roligt kanske.
Men i lördagskväll så hörde André (Egbo) av sig och sa att Stockholm stod på schemat för honom under söndagen och tyckte att vi skulle ta den där fikan som vi har pratat om i en evighet nu, jag höll med. Fast sen på Söndagen så visade det sig att han hade lyckats få årets bakfylla och kom inte ens upp ur sängen, så det blev inget Stockholm för honom. Vilket är helt förståeligt haha.
Lite senare under dagen så åkte jag i alla fall hem till Jessica som planerat. Även Emilia skulle dit, men det blev icke så. Skit synd. Saknar henne som fan!
Jag och Jessica kollade i alla fall på This is it till att börja med, MJ i mitt hjärta, mer behövs inte sägas. Därefter satte vi på New Moon, fast såg bara halva för Johan Falk började ju där vid nio.
Den här Johan Falk filmen var way much better än den som visades förra söndagen. Joel Kinnaman, vilkeeeeeeeeeeen maaaaaaaaan. Helt jävla otroligt.

Hur som helst så somnade jag och Jessis runt tre och gick upp runt kl sex, så inte så mycket sömn med andra ord.
Vi började kl åtta, jag hjälpte Jessica lite i fotostudion och förmiddagen gick skit snabbt. Vid elva så åkte vi till Riddarfjärdens gymnasium som alla vi kommande treor ska börja på i höst, eftersom Hässelby ska läggas ner.
Vi var nog alla väääldigt skeptiska till att byta till en början, och jag är delvis fortfarande det. Men det verkade bättre än förväntat. Tjejerna som visade mig och Elise runt var jätte trevliga vilket var skönt, så slapp man det där stela. Skolan i sig är skiiiit stor och som en jävla labyrint. Och en nackdel är att det kommer bli så sjukligt långt för mig att åka. Skolan är samma byggnad som Munchenbryggeriet, alltså tunnelbanan ända till Mariatorget, och sedan gå i ca 10 min. Segt.
Jaja, jag har som sagt blandade känslor inför det där. Vi får väl se helt enkelt.
Rörig text, men skitsamma. Jag är så fruktansvärt trött.
TTYL


En bild från när jag och Mallan var på bio någon gång under jullovet. 3D-brillorna på såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0