Liveeeeeet lekeeeeeer

Nu ar 4 dagar pa rhodos avklarade och 10 aterstar!!!! Vi har det saaaaa bra sa ni anar inte. Allt ra fan sa javla perfekt. Sol, bad, god mat, fest, as harligt folk!! Det gar helt enkelt inte att klaga!!!

Just nu sa sitter jag och Ida pa ett internet cafe nara varat hotell och Mari ligger och sover vid poolen tror jag, trott tjej det dar, fast det ar ju inte sa konstigt eftersom vi inte kommer i sang innan kl 6 pa morgonen nan javla gang haha!!

Nu gar snart tiden ut sa jag och Ida ska val borja rora oss mot hotellet och sen far man se vad dagen har att erjuda, vadret ar inte pa topp idag, men det ar anda javligt varmt sa ett dopp i det ackligt fina vattnet skulle ju inte sitta fel!

Seeee yaaa sooon Sweden, sakna mig inte for mycket!!!! Hehehe

(Med ca en minut kvar pa tiden sa passar jag aven pa att halsa till dig Jessica!!! Saknar dig, vi far prata nar jag kommer hem!! ALSKAR DIG!!! 10 sek kvar nu, byyeeee

Kommentarer
Postat av: JOsefine

LISA ÄLSKLING DU MPÅÅÅÅSTE RINGA MIG /jossaaaaaahn

2010-07-28 @ 17:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0