S-o-f-t dag

Tänkte först passa på att tacka alla fina människor som kom och firade min födelsedag (i efterskott) i lördags och gjorde kvällen sådär överdrivet perfekt. Nattbad, dans, skratt, prat, sång - Allt. Och som jag önskade så var inte en jävla kotte nykter, precis som det ska vara!!!

Idag har jag bara varit hemma och chillat, likaså igår. Har jag resfeber? Svar nej. Jag har liksom inte fått det förstått för mig än att vi åååååååååker i morgon. I morgon!!!! Vad hände med månaderna? Dagarna? Snacka om att tiden går fort. Jag minns när jag och Ida låg vakna hel natt i februari och bara snackade om Rhodos, om allt vi skulle göra, allt som skulle hända. Då kändes det så hopplöst för det var så jävla lång tid kvar innan vi skulle åka. Det kändes overkligt, och det gör det fortfarande. Men i morgon vid den här tiden så befinner jag mig på Arlanda med mina två bästa vänner och ska snart hoppa på ett plan som tar oss till Rhodos där vi ska spendera två galna veckor. Thank god att vi tog tag i den här idén och faktiskt bokade resan tillslut!

Somsagt, hemma idag och hemma igår. Hur skönt som helst. Andas ut och bara vara. Ligga och slappa i sängen framför tvn och inte ha ett skit att tänka på. Kan ju inte direkt påstå att jag längtar tills skolan börjar, men somsagt jag har så jävla mycket roligt att se fram till innan det så får tänka posetivt.
Igårkväll så mötte jag i alla fall upp Rebecka på grillen och där satt vi ett tag och väntade på att våran hardworking vän skulle sluta jobba och när hon väl slutade så satte vi oss på en gräsplätt och hade myspicnick. Lite senare så dök även Mallan upp. Så där spenderade jag min kväll, med mina fina, eftersom vi inte kommer träffa varken Malin eller Rebecka på två veckor nu.



Glad tjej och Linda i lördags!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Visste du att Mr. Sköldpadda och jag inte pratar längre? Visste du att Rasmus och hans flickvän bor i KUNGSBACKA utanför Göteborg, där Nicklas Hocker bor? Visste du att jag för övrigt saknar dig och det har hänt så mycket skit de dagarna du har varit borta? Känns nästan som att Sverige hämnas på mig bara för att du inte är här. Så man kan säga att du är saknad av landet med. Kom hem snart så att vi kan ses och prata! Tro mig jag behöver det mer än någonsin förut.

2010-07-26 @ 13:24:55
URL: http://jessfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0