Jag önskar Vickan och Danne all lycka

Jag har suttit och kollat på förberedelserna inför bröllopet enda sen klockan nio i morse, och självklart såg jag nu även vigseln som ägde rum för nån timme sen.
En hel del tårar fälldes då både Viktora och Daniel själva snyftade lite. Det var så fint bröllopet, det var det verkligen.

Jag blir så jävla lack på er bitterfittor som ska klaga så jävla mycket över allt detta. Visst har det varit mycket kring bröllopet dom senaste månaderna och visst har det ställt till det i trafiken en hel del och yadayada..... Men kom igen, hur ofta sker detta liksom?
Det är ju fan stort att våran prinsessa och blivande drottning har gift sig. Det är ju världshistoria. Och JAAA jag vet att det är vi som pejjar hela ståhejet med våra skattepengar, men det kan vi väl för van bjuppa på? Det tycker i alla fall jag.

Ett stort grattis till Kronprinsessan Viktora och Prins Daniel på deras dag.

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Tackar :)!



Haha, jag är en av dom bitterfittorna som är trött som in i helvete på det där bröllopet. Du kanske vill betala mitt bröllop också? ;) Funderar på att köra samma ståhej som dom nämligen, heheee.

2010-06-20 @ 08:43:52
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: malls

jag håller med dig lisa till tusen. det är våran blivande drottning som gifter sig liksom detta sker en gång och fan vad alla ska klaga jag önskar dem all lycka och det var grymt vackert och häftigt att se hela stå hejjet!

<3

2010-06-21 @ 10:24:16
URL: http://malinaanerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0