Juni 17, 2010

Shit, har verkligen inte tid för datan/bloggen numera. Eller orkar rättaresagt inte sitta här när det är så pass fint väder ute, för man vet ju aldrig när det gäller sverige, snart är det regn och max 5+ igen.

Så ja, vad har hänt dom senaste dagarna då...
Jag har varit i kungsan och kollat på D'. Begåvad människa det där alltså.
Jag har även hängt med Malla den balla och Idaslida en hel del. Igår så köpte vi picnik och tog sedan kanoten till nån random brygga en bit bort och solade och åt, jävligt mysigt.
Sen mellan fem och åtta så jobbade jag och efter det så mötte jag upp Ida, Rebecka och Kahlil och så gick vi hem till Martin och överraskade honom. Han kom hem från USA igår, efter att ha varit där i ett år som utbytesstudent. Det var jätte kul att träffa honom igen, och vi stannnde där hela gänget i några timmar och bara pratade. Härliga barndomsvänner.

Nu ska jag ut i solen en stund till och sen göra i ordning mig för att jobba några timmar och sen blir det hem en snabbis och sen återigen hem till Martin där vi är ett gäng som ska basta och sånt. Treeeeeeevligt! 

Vi hörs när vi hörs!! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0