Let's get it on

Idag sov jag ut för första gången på evigheter känns det om, en hel natts sömn behövdes kan jag lova, eftersom jag ännu inte har blivit av med min halsfluss. Har inte tagit min pencilin som jag ska och har framförallt inte tagit det lugnt för fem öre, så det är väl inte så konstigt att jag fortfarande har svinont i min stackars hals.

Men idag har jag alltså tagit det lugnt hela dagen tills kl fem då det var dags för jobb. Var inte sådär as taggad direkt kan jag ju säga... Men det var en jävligt lugn dag och tiden gick hyffsat fort så jag ska inte klaga. Fick med mig en skit god sallad som jag åt när jag kom hem. Gratis är gott, right? Haha. Samtidigt som jag åt så kollade jag på reprisen utav Allsång på skansen. Det var ju säsongstart igår. När allsång är igång så är det sommar på riktigt!!

Har inga planer för dom kommande dagarna mer än att jag ska ska jobba i morgon. Alla är ju fan borta nu. Malin och hela härliga grabbgänget befinner sig i borlänge på P&L. Avis? JA! Min ekonomi tillät inte mig att åka med, men annars hade jag fan inte bangat. Jävlar vad jag hade viljat följa med. Men men.... Jag får ju njuta utav två veckor på Rhodos snart. Shit, kan inte fatta att vi snart åker, så länge som vi har pratat om det. Men snart så mina vänner, snart så.
Plus att det är mindre än två veckor kvar tills jag fyller arton. Jävlar vad livet leker. Jag kan inte vara mer än nöjd, det kan jag verkligen inte. Nästa vecka får man lön också, och då blir det shopping så det skriker om det. Fucking loooooooooooooove it!!!


Julia och jag på midsommar.
Kom på att jag inte har lagt upp några bilder därifrån här. Men alla finns ju på fb så kolla där om ni är nyfikna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0