Studenttider

Jävlar vad äckligt förkyld jag är. Slipper dock feber så jag ska ju inte klaga. Men kasst mår jag, det är en sak som är säker i alla fall. Fast efter att ha hållt igång och festat 5 kvällar/nätter i rad nu så är det väl bara att acceptera att jag mår skit. Det är ett kast man får ta helt enkelt. Men det är värt det, för fan vad kul jag har haft.

Senast jag skrev så var det torsdag och det var Ylwas, Axels och Hampus mottagningar som stod på schemat, och så blev det. Riktigt trevlig dag/kväll/natt även fast jag mådde pyton där runt 2 på natten och däckade i Idas säng på två röda. Men som man brukar säga, det var kul så länge det varade haha.

På fredagen när jag vaknade så låg jag med hela underkroppen på golvet medans Ida låg skönare än aldrig förr utbrädd över hela sängen haha. Jag gick upp och lät Ida sova vidare, umgicks lite med Jonna och Amanda osv. Minns inte så mycket ifrån lördagen mer än att jag kände mig som ett monster och ville dö.
Men det hjälpte att åka hem, äta en svinigt god middag som bestod utav tacos och sova en halvtimme och sen var jag tipp topp. Bestämde mig på bara nån sekund att följa med till Thomas mottagning i alla fall och gjorde i ordning mig på 20 minuter och hann med samma buss som Ida tog, duktig tjejjjjjjjjj.
Hos Thomas var det skit trevligt, så jag ångrar inte en sekund att jag följde med, även fast jag egentligen inte orkade. Men vi åt massa god mat, drack för fullt, sjöng, badade i poolen/blev i knuffade i poolen, bastade osv.
Jag, Ida, Micke och Mari kom hem till Mari runt halv fyra tror jag och somnade direkt.

Igår, lördag, så var jag hemma hela dagen och sen på kvällen så blev det bio med favoriterna. Michel och dom ville se filmen "A-Team" och så blev det. Som tur var så var den skit bra. Efter filmen så åkte jag hem till Mallan och tog sen en buss runt två hem och sov för först gången på flera dagar i min egna säng. Hur skönt?? Jäääävligt skönt.

Och ikväll byter jag ut mottagnings-mat och alkohol till godis och läsk istället. Ikväll blir det till att vara heeeemma. Hallelujah.

Här är några bilder från skolavslutningen och sen från Emil's mottagning, har varit dålig med kameran dom andra dagarna, men det lär komma upp några på facebook som jag kan sno hoppas jag.















Kommentarer
Postat av: josefin

Vart är skorna ifrån som du har på dig på första bilden? riktigt snygga! ;)

2010-06-13 @ 19:32:13
URL: http://josefinlarsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0