Sommarlov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag fick sommarlov i tisdags. Jag har sommarlov nu. Sjuk känsla. Det firades i tisdagskväll med klassen hemma hos Gustav. Hur trevligt som helst! Fina klassen.
Och igår firade jag min första riktiga sommarlovsdag med studentmottaging hemma hos Emil.

Jag känner verkligen att jag kommer ha förtärt alkoholhaltiga drycker rätt rejält när den här veckan är slut. I tisdags var det fullt ut, igår blev det också fullt ut (även fast jag hade planer på att hålla mig nykter) och ikväll om någon kväll så kommer det bli party. Och på fredag kör vi igen. Det är tack vare alla dessa studentmottagningar. Men jag klagar inte, för jag har verkligen så jävla roligt med mina vänner, det är sjukt. Igår hemma hos Emil så var jag ta mig fan med om det mest störda någonsin. Emil hade ett akvarium i källaren med mörtar i, som han använder som bete när han fiskar. Mitt i allt så får vi alla för oss att vi ska släppa ut dom där fiskarna så Emil lägger alla i en hink och så ska vi börja gå mot vattnet. Jag vet inte vad som hände, men jag kollade bort i några sekunder och när jag kollar tillbaka mot hinken så står Johannes böjd över den, tar upp en fisk och biter av huvudet på en levande fisk. Vi tar det igen..... HAN BET AV HUVUDET PÅ EN LEVADE FISK. Och svalde det.  Fråga mig inte varför, men han gjorde det. Han hade fan blodstänk runt munnen och ända upp på kinden....... Det tog inte lång tid innan jag stod i buskarna och spydde :) Det kommer bilder på händelsen typ i helgen eller ja, när jag har tid helt enkelt.

Nu hade jag tänkt att hoppa in i duschen för att lite senare dra hem till systrarna Forsberg till Ylwas mottagning och sedan dra vidare hem till Ida där Hampus har mottagning. Det blir nog kanoners!!
Egentligen skulle jag ha stått och hoppat på Emelie T's flak just nu, men jag insåg att det skulle bli så jävla tight med tiden så jag skippade det. Lite synd, tvivlar inte en sekund på att det hade varit skit kul. Men får väl ta igen det nästa år! :)

P.s Lovar att lägga upp bilder i morgon eller kanske på lördag. Vet inte riktigt när, men det kommer!!


Kommentarer
Postat av: josefin

HAhahha fyfan va äckligt det där med fiskarna!

2010-06-10 @ 21:25:54
URL: http://josefinlarsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0