When the sun is shining

Jag kunde inte ha haft en bättre midsommar. Ni anar inte hur perfekt den var.... Var hemma hela dagen lång med vänner, familj och släkt. Jag, Jossan, Julia och Mallan satt och drack och snackade i flera timmar tills maten var klar, då åt vi, fick besök utav Ylwis och Annelie också, trevligt som fan, men dom drog efter ett tag. Vi andra åkte inte för ens vid sju nångång, och redan då var jag full som en kastrull och så fortsatte kvällen.
Jag och Malin åkte hem till henne för att hämta Maris present, sen gick vi ner till badet där vi mötte upp favoritgrabbarna och "förade" sedan på flotten, ute på sjön i solnedgången, jävligt mysigt kan jag tala om. Vid 22 skulle jag tro att vi började gå mot Mari och var nog där inte långt efter.

Hemma hos den nyfyllda 18åringen fortsatte festandet och kvällen blev riktigt jävla as lyckad. Jag och Malin tog som dom flesta andra 03.20 bussen hem, och klev av vid Malins busshållsplats där vi helt utan förvanning stöter på Robin, så vi följde med honom och hans vänner till kullen vid Eknäs och satt där i ett par timmar. 06.30 ramlar vi innanför dörren hemma hos Malin, åt och rådäcka strax därefter.

Igår (midsommardagen) så åkte jag hem i en hyffsad tid från Malin, umgicks lite med släkten här hemnma, åt middag och åkte sedan och jobbade i några timmar. Ni kan ju gissa hur sugen jag var på att jobba när jag mådde som jag mådde liksom. Och på jobbet var det kaos och mega stressigt, så det var med en lättnad jag slutade kl 20.00 och mötte Rebecka och Martin och umgicks med dom i några timmar och sen åkte hem. Somnade halv tolv igår tror jag, men sen ringde Robin samtidigt som min kusin på 12 år väckte mig för hon vågade inte kolla på "The ring" helt själv. Och ja, efter så kunde jag såklart inte somna om. Det var så jävla varmt och Linn (kusinen) skulle ligga tätt som fan, kropp mot kropp just utav den anledningen att hon tidigare hade kollat på "The ring"...

Idag har jag bara chillat hemma, myst i solen, spelat kubb med pappsen, umgåtts med släkten som åkte hem för ett tag sen. Har även hunnit med att varit uppe vid konsum och handlar allt för ikväll då jag ska grilla med ett helt gäng nere vid stavsborgsbadet, basta och bada lär vi ochså göra, favorit i repris från förra veckan liksom haha.

         


Kommentarer
Postat av: Heej :)

Söt söt bild :)

2010-06-28 @ 03:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0