Humöret ligger nånstans långt långt däre nere på botten.....

Det har snöat hela dagen. I går var det vår och i dag är det vinter. Igen. Vad fan är detta?? Det är i slutet av Mars. Nu vill jag ha vår för i helvete.................. Orkar inte med all denna äckel snö.
Jag vill ha sommar. NU. Har plågat mig själv med att kolla på massa bilder, videos osv. Jag vill fylla arton, jag vill festa, jag vill sola, jag vill bada, jag vill bli brun, jag vill till Rhodos, jag vill ha fina sommriga kläder på mig, jag vill ha sena sommar kvällar.

En posetiv sak är i alla fall att det är Johan Falk nu på 4an. Lycka på en icke existerande nivå.
Joel Kinnaman och jag i ca två timmar nu. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0