KUUUUUUUUUUUUUUUL

Är så otroligt jävla cp trött på min äckliga mobil. Vill ha en ny. Det har jag velat haft länge. Den 23 April nu i år så har jag haft min mobil i exakt ett år. Jag trodde att bindingstiden på mobilen var på ett år. Kollade på papprerna nu och såg att den är på TVÅ JÄVLA ÄCKEL ÅÅÅR. Mmhmhmhmmmmm, kul. Ett år till med samma fula mobil. Och nej det handlar inte bara om att den är ful. Den är dålig också....... Allt på mobilen är helt fuckat och slutar fungera hej vilt. Pappa säger bara att vi ska lämna in den då försäkringen täcker sånt. Men orka lämna in den när man får ha en jävla uråldrig lånemobil i flera månader då. Nej det orkar jag inte. Speciellt inte när jag även andvänder min mobil som kamera, eftersom digitalkameran jag fick i julklapp är sämst på att filma.
GLAD TJEJEJEJEJEJJJJJ.


Kommentarer
Postat av: Malin

Du vet väl att du kan köpa ny telefon och använda samma simkort för det? :P Men då lär du köpa en telefon kontant. Abonnemanget finns ju fortfarande kvar oavsett vilken telefon du använder :)

2010-03-26 @ 01:27:35
URL: http://mmlars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0