Ligger i sängen och hostar som ett

0-5cd52a864fa54753ebb4e10890a4b401.png

Kolla varifrån!

Ligger i sängen och hostar som ett as. Ont är bara förnamnet. Jävligt ont är nog mellannamnet. Och riktigt jävla skit äcklel ont är i så fall efternamnet. Smärtan i mina revben och rygg är inte nådig. Inte nog med det så mår jag illa, har ont i magen och är orolig. Jag vet att det är möjligt att det är inbillning pågrund av omsständigheterna. Riktigt jävla jobbigt är det i alla fall. Det är det verkligen.
Jag borde egentligen vara glad just nu. Livet rullar på finfint. Det är snart vår på riktigt. Jag har världens bästa sommar framför mig. I morgon ska jag träffa världens finaste barndomsvän och jag har dessutom bestämt träff med Han med stort H om någon vecka eller så. Men trots allt detta så ligger jag här och mår piss. Både fysiskt och psykist. Jmvib.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Men vännen! :( Du får krya på dig, det är inte ok att du är sjuk så mycket som du är!

2010-04-01 @ 09:58:18
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Mari

SV: Hahaa telefonförsäljare med de är fett najs med para kommer typ få 400 i månaden mer:D börjar måndag efter lovet!

2010-04-01 @ 13:30:55
URL: http://vbarvg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0