Mars

I går åkte jag hem till my big love Idaslida och umgicks med henne, mysigt javisst. Somnade sent i natt och vaknade sent i dag. Precis som det ska vara när det är lov!

I dag tog vi till våra kreativa sidor och gjorde hemmagjorda spargrisar. Ida hjälpte mig, schyrriga hon liksom. Även Amanda, Ida's lillasyster utsmyckande min fina burk, och den blev topnotch kan jag lova. Nu står den bara och skriker efter pengar som den dårå ska fyllas med, för ja, fyllas ska den.
(P.s vi limmade igen locket, så jag kan omöjligt ta ut pengar i från dig. Jävligt behövligt.)

I dag är det 1 Mars, årets första vårmånad. Men våren syns inte det minsta. I stället har det varit snöstorm och äckligt ute. Är så trött på't så ni anar inte.
Men det betyder i alla fall att det är en månad närmare sommaren. Cirkus 3 månader kvar innan det är sommar. 3 månader går fort gott folk.... Det är i alla fall vad jag håller på att försöka intala mig själv varje gång min längtan blir för stark efter värme och sol.
Har nog ta mig fan aldrig längtat mer till sommaren. Eller just nu skulle det duga om det bara kunde bli Maj, för det är då alla roligheter börjar, det är då det bara blir mer och mer sommar. Längtar.


Bjussar på en bild på min darling. Något gammal, men äsch, lika snygg ändå ;)


Kommentarer
Postat av: ida

smexig tjej!

2010-03-01 @ 21:49:14
Postat av: ` isabella szerafia.

hahah, sööööt

2010-03-02 @ 11:26:03
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0