Men kom igen Sverige.... ?

Kunde ni inte bättre än det där?

Om inte Darin så åtminstonde Salem.... Men icke. En svensk represenTANT i converse.
Visst Anna är väldigt duktig, jag har svårt för hennes röst dock men låten funkar. Lite små tråkig. Men somsagt, den funkar och den är fin. Fast i europa? Vettefan. På så sätt kan jag lova att Darin hade funkat bättre och det säger jag inte just för att jag hejjade på honom, utan för att han helt enkelt redan är rätt känd i dom länderna!!
Och känslan han förmedlar när han sjunger är helt outstanding. Heeeeeeeeeeeelt jävla otrolig. Inlevelsen och rösten kombinerat med hans låt är så jävla rätt. Texten i låten... hur vacker är inte den?
Fast hade det inte varit Darin som framförde den så hade den varit ganska blek. Men han gör den till något så sjukt jävla mäktigt.

Japp, jag var helt enkelt bara tvungen att berömma Darin lite också.
Men nu är det väl bara att hoppas på det bästa. Vore ju inte helt fel om vi tog hem hela skiten.
Och för att inte låta allt för bitter nu så får jag väll klämma fram ett litet Grattis till Anna också. OCH jag är jävligt nöjd att inte Eric Saade vann i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Lara

sjuktjävladåligt, darin bjöd ju min kusin till finalen men han "pallade" inte, stört..

btw vet du vilken plats darin kom på? :O kommer inte ihåg..

2010-03-13 @ 23:11:39
URL: http://fatbrownies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0