Humanoid

Kvällen igår var helt jävla fantastisk. Det finns inga ord för hur grymma killarna var igår och vilken rejäl jävla show dom bjöd på. Gåshud flera gånger om.
Jag har ännu inte riktigt förstått att jag har sätt dom live nu... Det känns som att jag har drömt allting.
Det känns sjukt jävla wierdo att igår stod dom och körde sitt race bara några meter framför mig............. Shit.

Dagen började i alla fall som så att jag kom till Globen vid klockan tolv och där mötte jag Izabelle och två tjejer från hennes klass. Vi började köa. Kallt? Skoja inte. Men eftersom vi var fyra stycken så böt vi av varandra lite då och då och gick in och värme oss.
Vid halv sex så började kön röra på sig och allt vart kaos, alla puttades och skrek. Sen vart det stopp, vi fick vänta i säkert en och en halvtimme på att dom skulle släppa in.... Jag ska då tala om att jag ALDRIG i hela mitt 17åriga liv har frusit om mina fötter så mycket förut. Det gjorde så jävla ont så det går fan inte att förklara. Kanske för att jag trotsade kylan lite överdrivet mycket och drog på mig skinnjackan och conversen hehe......
Det var i alla fall världens befrielse när vi fick komma in i värmen. Skönt!

Vi hamnade innanför den första sektionen och hade ca tre till fyra personer framför oss och vissa gånger mindre. Alla rörde på sig så jävla mycket så man flög runt som en jävla vante, men vi hade i alla fall KANON platser. Synd för dom som har köat sen i Lördags när vi som började köa samma dag fick i stort sätt lika bra platser som dom haha.

I dag däremot har jag ångest, en fet jävla ångest för det kommer dröja väldigt länge innan man får se dom igen. Usch.
Men men, nu har jag sätt dom live i alla fall och jag är så jävla nöjd med det! Jag kommer kunna leva på det här läääänge.


BILDER KOMMER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0