You can if you wanna see, touch i'm only human.

Blä jag lever i en jävla bubbla just nu.... Och allt jag vill är att få uppleva torsdagskvällen igen, igen, igen, och ja.... IGEN. Haha patetiska Lisa, i know. Men vadfan.......... Hade varit skillnad om man var i Kenzas och Mirres skor och fick se samma konsert 4 gånger. Samma show 4 jävla gånger. Då hade man hunnit ta in allt på ett annat sätt tror jag. Men får man 90 minuter på sig att uppleva allt. Fota, sjunga, hoppa, skrika, dö, dö, dö och sen försöka insé att det är ett band som man har velat se såååå länge som faktiskt äntligen står framför en, så är det lite svårare. När man väl förstår det så har konserten varit över för längesen. För jag har tillexempelt ännu inte förstått det. Haha....

Jaja, nog snackat om det för ett tag.
I kväll skulle jag egentligen hem till Max som har fest. Några från klassen var bjudna och även några andra. Men ja, jag vettefan, orken varken fanns eller finns helt enkelt. Elise och Erik ångrade sig och åkte inte heller dit och tiden bara sprang i väg så jag hann ändå inte. Men lite tråkigt ändå... Sista kvällen på lovet. 
Bara att tänka posetivt nu, snart påsklov och sen inte långt kvar till att det är sommmmmaar. Jag hoppas innerligt att det går snabbt. Längtar som en jävla tok. Min största önskan just nu. Helt klart. Eller nej.... Först uppleva torsdagen igen och sen vill jag ha sommar haha. Va? Vadå omöjligt?? Jag förstår inte.... Hehe.



Hängde lite med Kenza i kön hehehahiihihoho!


Kommentarer
Postat av: monika

sv: haha. Jag fick biljetten av en vän bara veckan innan konserten. Så det var inte många som visste att jag var där :p



ÅÅÅÅHHHH. guuuud vad söt! hahahhaa skulle velat se Bills reaktion. GUD vad gulligt :D

2010-03-06 @ 22:14:53
URL: http://monikanorman.blogg.se/
Postat av: hissaOCHdissa

VÄLKOMMEN TILL NATTSTADS NYA HISSAOCHDISSA BLOGG!!!



Senaste hissarna:

- Tiger Woods var kanske inte otrogen!!

- Hugh Hefner, en legend

- Facebook, en STOR HISS



Senaste dissarna:

- Jackie Ferm, dagens största diss!

- Sverigest största häxa Anna Anka ska PISSAS!

- Carolina Gynning, 100% FALSK, TJUV, LJUGER!



DAGS ATT DISSA TILLBAKA , MED RIKTIGT GROVA DISSAR!!!!

nattstad.se/hissaOCHdissa

2010-03-07 @ 19:51:48
URL: http://nattstad.se/hissaOCHdissa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0