Zoom into me

     
Måndag. Fyra dagar kvar till helgen. Kill me.
Dagen har varit chill. Börjar med matte och sedan ljudlektion. Jag har varit på riktigt bra humör, vilket jag ger det fina vädret credit för. Jag får en sån jävla härlig känsla i kroppen när solen skiner. Tänk om all snö hade varit borta också, då hade det ju varit vårkänslor on real.
Drog lite tidigare från ljudlektionen så att jag och Ida kunde ta sällis hem. Hon sa att snö'n skulle vara borta innan påsk. Vet inte vart hon har hört det och i fall det är sant. Men det vore ju i alla fall jävligt härligt.

Förutom vädret så pratade vi om en hel del jag och Idaslida, en liten "dethärharhäntsedanvisenastpratade-träff" fick det bli helt enkelt. Thumps up på det!



Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt fin

2010-03-08 @ 22:29:29
Postat av: Emilia

Lisa..... Du är för fin!

2010-03-09 @ 07:27:10
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0