En härlig fredagskväll i maj

Jävlar vad kul jag hade igår. Kvällen började hemma hos Jojjan med några drinkar innan vi drog till fotbollsplanen där vi körde brännboll med en hel bunt annat folk som vi mötte upp på vägen dit. Och sen fortsatte kvällen hemma hos Jojjan. Hon bjöd på fest och fest var det. Spya, fyllestrul, skrik, sång, skratt och glas som gick i tusen bitar. Precis som det ska vara med andra ord!

Jag och Ida kom hem runt halv fyra, då åt vi mackor, snackade med Hampus och hans vän som så sött låg och skedade i Hampus säng medans Joni fick sova på soffan. Jag och Ida tyckte synd om honom så vi skänkte honom en prickikorv-skiva som jag inte ville ha. Vi la den på hans huvud. Han lär ju ha luktat extremt gott när han vaknade i morse, efter att ha rullat runt i en soffa med korv i. Men han slapp ju sova ensam i alla fall. Vi är ganska så snääääääällla vi. Tur det!!
Vi la oss sedan i sängen och kollade på Outsiders, våran specialité, men somnade (läs: rå däckade) rätt snabbt.










Kommentarer
Postat av: malin

jag e så avis :( :( :( :( :( jag missar alllllt. blir lite sårad, en tår tränger fram .. ville ju så gärna va med :( <3

2010-05-30 @ 01:18:43
URL: http://whatmakesaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0