Excuse me while i kiss the sky

Jag firade in våren tillsammans med Malin, Annelie, Isabell, Mikaela och grabbgänget hemms hos Gedis. Lite senare så kom det även över fler folk. Skit trevligt med andra ord. Det blev grillat till mat och en massa god dricka. Mycket skratt och bra musik. Ja, en perfekt valborg dvs.
När kvällen började lida mot sitt slut (vilket jag förövrigt inte har en aning om när det var då mitt tidsbegrepp hade tagit semester för tillfället) så gick i alla fall jag, Malin och Ida hem till Mallan och sov. Fast vi åt först, såklart.

I morse när vi vaknade så mådde vi alla tre pyton. Fast Malin var värst. Hon och hennes bakisdagar är inte att leka med, tycker fan synd om henne haha.
Vi tog oss i alla fall till grillen i Stenhamra och åt. Även Gedis, Marcus och Johannes satt där och åt och sen kom Michel också. Och efter det så tog vi sedan en glass i solen (läs: det iskalla orkanvädret) och åkte sen hem.

Jag är skit nöjd med min kväll eftersom jag inte kunde ha spenderat den med bättre människor. Tummen upp på det!








Bara några utav alla bilder som togs igår. Malin har dom bästa. Jag bjussar på dom när hon lägger upp dom på fb. Pusselipuss

 


Kommentarer
Postat av: mallan

wiihooo. jag tycker också synd om mig ... faktiskt !! måste sluta dricka.. buhu.. nä . de är en prioriteringsfråga .. hehe ... du va inte dumt sällskap du heller

2010-05-02 @ 23:26:50
URL: http://whatmakesaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0