Hey monday

Jag har haft en riktigt skön dag. Hade ljudlektion vilket var extra intressant och roligt idag då vi har ett helt gäng ungdomar från Vitryssland på besök i våran skola. Utbytesstudenter. Vi fick umgås med dom och sedan göra ett radioprogram tillsammans.
Alla var skit trevliga men en tjej var lite extra lätt att pata med då hon var grym på engelska. Vilket dom andra inte var hehe. Jag och den här tjejen pratade i alla fall en hel del, riktigt trevlig verkligen.
Tycker att det är skitkul att prata med folk från andra länder, få höra om skillnader och allt sånt. Vi jämförde en hel del mellan svenska skolor och skolor i Vitrysslad och ja visst finns det en del skillnader, även fast dom säkert var fler förr.

Kom hem för ett tag sen i alla fall. Eller ja, ett par timmar sen. Skulle ha fått vänta i nästan en timme i Bromma på att min buss skulle gå, då dom har fuckat upp det där med bussarna helt tycker jag. Dom är försenade hela tiden. Ibland kommer dom inte ens. Kom igen, sköt erat jobb förfan.
Pappa var i alla fall snäll och väntade på mig i Ekerö så jag tog en buss dit och fick sedan skjuts hem. Skönt som fa-aaan.


Ida och jag i Lördags


Kommentarer
Postat av: Emilia

sv: det låter som en bra idé!!! :)

2010-05-04 @ 16:52:50
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Emilia

sv: JAG VET! Blev typ över glad när ja fick veta!!! Liiiiisa, är du på och typ sover(?) utanför eller nått??? HAHA blev typ fett pepp när ja fick veta detta, lsm man vill va längst fram ju? ;D

2010-05-07 @ 09:16:54
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0