Onsdag

Igår: Jag var jag hemma, solade, beställde ett tiotal klädesplagg från h&m och sen på kvällen så åkte jag hem till Ida. Planen var att ta en powerwalk och så blev det. En lång sådan också. Vi var ute och gick i två timmar. TVÅ TIMMAR. Mötte även upp Jojjan så hon joinade halva vägen också. Vi gick och snacka en massa och det var knappt jobbigt att gå. Är fan stolt över mig själv haha. Jag och att gå långt är liksom inte bästa kombon, jag lovar. Men man kände sig bra jävla hurtig i alla fall haha.

Idag: Jag har solat yttligare lite. Varit ute på prommis med hundarna och sånt. Jag väntar just på att pappa ska komma hem så att vi kan åka upp till konsum och handla och sen övningsköra. Ikväll får vi gäster, så vi ska grilla tror jag.

I morgon: Det blir förmodligen grillning och mys hemma hos Jojjan. Vi gick och snackade om det igår under våran extremt långa promenad, så jag hoppas verkligen att det blir av. Vore jävligt kul!:) Får se om jag hinner fixa något att dricka. Har lite hemma, men det ska jag ha på lördag när Idaslida fyller år. Jag smsade nyligen pappa och bad honom köpa några cider eller något liknande och fick svaret "Men Lisa, inte har dom alkoholfritt på systemet va? Men det är lugnt..... Jag stannar till vid macken och köpet dig en festis.... ;) Ha ha!". Haha lurig gubbe det där.


En bild från solnedgången igår


Kommentarer
Postat av: Emilia

haha älska svaret! Saknar dig

2010-05-12 @ 16:55:48
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Emilia

sv: eller ful på alla bilder!! :(

2010-05-12 @ 19:11:14
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0