Detta fält måste fyllas i

Igårkväll var vi ett gäng tjejer hemma hos Jojjan och åt en skit god middag och efterätt. Sedan blev det prat ett bra tag efter midnatt. Det var jätte kul att träffa tjejerna igen och vi hade det mucho trevligt!

Jag och Ida kom hem till henne runt klockan två tror jag, då gjorde vi toast och sen bänkade vi oss framför datan för att kolla på Bella & Tyra show eftersom Kissie hade hade varit kvällens gäst.
Jag kan börja med och säga att det var bland det sjukaste jag har sätt. Jag och Ida klarade knappt av att kolla - för att vi skämdes så mycket för Kissie/Alexandra skull. Helt ärligt, det var stunder då vi bara kollade på varandra och gapade. Hur beter sig människan? Förstod hon inte själv att hon gjorde bort sig?
Jag har aldrig varit den utav dom som har hatat Kissie så mycket som jag vet att vissa gör, för jag har från första början förstått att Kissie är en jävla roll som Alexandra spelar. Men efter gårkvällens program så såg man så tydligt hur Alexandra och Kissie flyter samman mer och mer. Vad fan höll hon på med igår? Lilla vän lägg ner garden och var dig själv. Lägg ner den här jävla "Kissie". För din egen skull!
Jag tycker synd om henne. Fan vad hon har trasslat till sitt eget liv.

Efter programet så låg jag och Ida vakna i sängen tills klockan var en bra bit över fem i morse. Vi pratade och pratade om allt och inget, tills vi båda två däckade som två klubbade sälar. 
Men det blev ingen långvarig sömn då Idas bror bestämde sig för att komma hem strax innan tio i morse och väcka alla som sov som bäst. Det började med hårda bankningar på dörren och att skrika "gooooooodmorgon" med en irriterande röst. Kul med sådana som Hampus som är så pass lättroade ;) 
Men jag lyckades faktiskt halvsova under tiden ändå, tills Hampus öppnar dörren och kastar in en enkrona som skulle hamna på oss. Den hamnade däremot i mitt öra..... Då var det svårt att ligga tyst och verka oberörd haha, och strax efter det så gick vi upp. 

Dagen och kvällen har spenderats hemma. Skönt som fan. Har proppat i mig allt onyttig som mina ögon skådat och har även laddat ner ett par filmer som ska bli min sysselsättning nu. Sen blir det sängen.... Ta igen förlorad sömn vare ja, för imorgon blir det barnkalas (ferrefekkefest) för Ida som fyller yttligare ett jordsnurr. NAJS!


The grillmaster!!
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Håller med dig Lisa! Jag skämdes också när jag kollade på det där :P

2010-05-15 @ 09:23:51
URL: http://malinlarsjos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0