In my head, I see you all over me

Har inte orkat blogga. Min kropp har strejkat totalt dom senaste dagarna, går inte att förklara hur skumt jag har mått. Men nu är det bättre och jag hoppas att det förblir så också..

I fredags så var det först skola som gällde och sen åkte jag hem till Jessica, vi kollade på film och åt tacos. Lite senare mot kvällen så åkte vi in till kungsträdgården för att kolla på lite sköna artister, det var kul, men jag hade så jävla ont i mina ben.
Resten av kvällen spenderades i kananbadet med Mari, Ida och massa fler. Gött!!

Igår så var jag bara hemma, njöt av vädret, åt god mat osv. Kvällen spenderades med tv:n. Skönt.
Idag så har jag också bara varit hemma, övningskört, kollat på Jersey Shore och åt nyss en bit rabarberpaj som mamma bakat, svingod!!


Jersey shore gänget. Pauly D, my man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0