And how we lost all that we are

Segt lov än så länge. Känner mig fortfarande sjuk och skit men i morgon trotsar jag allt som har med ont i halsen, feber eller huvudvärk att göra.
Funderar på att åka in till stan och inhandla lite nödvändiga grejer, men ingen kan följa med så det får väl i så fall bli själv. Och sen på kvällen så blir det nog utgång förhoppningsvis!!

Nu ska jag stänga av datan. Känner att jag har spenderat liiite för mycket tid vid den här apparaten dom senaste dagarna och idag beställde jag hem nya "The sims 3" från CDON.com så det dimper väl ner i min brevlåda om ett par dagar, och ja det lär ju bli en del sittandes vid datan då haha.......



På Vickan i sommras


Kommentarer
Postat av: malin

DU ÄR SÅ JÄVLA DÅLIG PÅ ATT SKRIVA WOMEN!!!

2010-11-10 @ 10:22:01
URL: http://standmyground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0