Guten morgen

Idag ska jag träffa mina favoriter. Vad vi ska hitta på är ännu oklart, men vi har fått en trevlig inbjudan utav min engelska granne att komma dit och dricka lite drinkar (läs: öl). Får se om vi antar denna utmaning eller om vi skiter i det. Jag håller er uppdaterade.

Det blev alltså ingen utgång i helgen. Synd. Jag var riktigt sugen igår och frågade runt lite om vilka som skulle ut, men inte en kotte hade fredagskvällen inplanerat, det var alltså ikvälll som var deras mål. Och ja, eftersom jag som sagt har en dejt med mina frugor ikväll så blire ingen utgång (ni får gärna fylla myndigt snart, era småskitar). Jag kan i alla fall lova att jag kommer ha minst lika kul som alla er partyprissar ikväll. Skål på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0