Sunday

 Det vart en spontan utgång igår med Mickis och Sebbe. Kvällen började med att vi förade hemma hos Sebbe och sen tog vi oss in till stan där vi fortsatte att föra på wooken och efter det drog vi till Entourage, men där kaosade det ur nästan med detsamma, så kvällen blev inte alls lyckad.

Sebbe blev utkastad och medans vi väntade på att han skulle få komma in igen så stod vi och snacka med Kissie/Alexandra, som faktiskt var trevlig. Även Leo från årets paradise hotel var där, han är riktigt jävla skitsnygg om jag ska vara ärlig.
Men hur som helst så fick inte Sebbe komma in igen så allt sket sig och vi drog till Laroy istället, men där tog mitt tålamod slut så jag ringde Malin för jag visste att hon var och firade Joppe i sumpan, vilket jag nu i efterhand känner att jag också borde ha gjort, dom hade det skitkul och ja det var en jävligt full Malin som mötte mig i bromma lite senare på natten. Bussarna hade slutat gå till Joppe så jag satt i bromma i två timmar och väntade på Malin, Ylwa, Linn och hela goa grabbgänget. Alla var kalas fulla så det vart en rolig bussresa hem kan jag lova haha.

Väl hemma hos Malin så kröp vi ner i sängen rätt snabbt och somnade inte långt därefter. Är tacksam att Malin valde att skeda med mig hela natten istället för att åka hem till sin andra halva och mysa med honom. Puss på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0