Don't look back in anger

Har haft en liten paus som ni nog har märkt. Det har sina små skäl, men har i stortsätt inte haft så mycket att skriva om helt enkelt. Var ju sjuk hela lovet så förutom att umgås med Malin så var jag hemma en hel del. 
 
I fredags var det däremot halloweenfest hos systrarna Aanerud vilket vart jävligt lyckat faktiskt. Skönt folk och bra drag. Däckade i en 90säng med Ida och gick upp runt åtta på lördagen för att följa med henne till hennes match. Resten av dagen låg jag hemma och dog. Mitt mående var inte på topp kan jag lova.
Jag har knappt några bilder från kvällen, och dom få jag har är bara från när vi var hos Michel och förade, men dom kommer upp i nått kommande inlägg. Malin har även hon lite pics, men hon ignorerar mitt tjat om att hon ska lägga upp dom (Snällt Mallan, snällt). Snyft.

Kommentarer
Postat av: malin

Inte mitt fel att du har äckel telenor!!

2010-11-10 @ 22:48:14
URL: http://standmyground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0