Dagen har sätt ut såhär

Först skola i tre sekunder. På riktigt. Åkte dit och vände. Mötte sedan Ida i brommaplan och tog bussen som även Malin hoppade på efter ett tag. Tjejerna skulle ut och gå i det fina höstvädret men jag bangade och åkte hem och åt istället. Dom tränar - jag äter. Hehe.

Just nu sitter jag och lyssnar på spotify och väntar på att kvinnorna ska ringa så att jag kan lyfta på min rumpa och ta mig hem till Ida. Vet inte riktigt men som planerna ser ut nu så blir det en lugn kväll med fina vänner. Är inte så sugen på utgång. Max försöker få med mig ut i morgon men jag vettefan alltså. Får se. Skulle ju sitta jävligt fint med en skön utgång men jag känner att jag borde hålla i mina pengar lite. Fick nämligen dom idag och känner jag mig själv rätt så är dom slut inom två dagar haha.

Det bästa från Idol 2010 Audition är något som ni bör lyssna igenom. Do it.

Kommentarer
Postat av: malin

Kom på en rätt som vi kan äta på söndag! Jag är taggad. nu ska jag typ sova. Najs. Vi hörs imorgon kvinna! hör av dig om du inte ska göra något big! pusss

2010-10-29 @ 22:38:40
URL: http://standmyground.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hej min vän, nu är jag med i blogg världen igen :) <3

2010-10-30 @ 14:19:22
URL: http://taakemealong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0