I just l.o.v.e you

Trött som få. Har inte ens ätit frulle än. Fast jag är svinhungrig. Orkar inte resa på mig.

Gårkvällen var skit rolig i alla fall. Var ju somsagt på Idol med Jessica och där träffade vi även Malin och några andra tjejer. Min favorit är nog Olle. No doubt. Och Weise. Och Daniel. Men alla är duktiga och bär på stora talanger. Dock så är inte Idol lika bra i år. Vet inte varför egentligen. Men det är bara inte det. Men somsagt, artisterna är skit duktiga. Tror dock att programet hade varit lite roligare om en viss Jonathan Garcés stod med i startelvan hehe.

Kom hem runt två igår men somnade inte för ens runt fyra om inte senare. Så det var en välbehövd sovmorgon som jag tog idag.
Nej, nu ska jag ta mig någonting att äta och sen blir det till att möta upp favorit tjejerna. Vi ska laga mat och mysa. Är dock ruskigt sugen på utgång. Men har ju lovat att joina Idis och Mallan, och det är ju inte direkt så att jag bangar. Dom kallas ju inte favoriter utan anledning!
Men jag kanske lyckas hinna med både och, får väl se. Jag äger ju tyvär inga skills på att vara snabb/hinna med saker/vara i tid hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0