I'm better off anyways

Dagen började med att jag försov mig ganska rejält, missade bussen och skulle därav missa första lektionen. Sen var det håltimme i fyra timmar, så jag kom till skolan runt halv två och väl där så fick jag reda på att lektionen på morgonen ändå hade varit inställd. Tur att jag missade bussen då haha. Hade sedan två lektioner och slutade kvart över fyra fast jag gick tidigare för att hinna med bussen hem. Även Ida tog samma buss, vilket uppskattades enormt utav mig. Det blev en liten catch up om vad som har hänt i helgen osv. Behövligt med andra ord.

Mycket mer än så har tyvär inte hänt idag.
Känner mig lagom oinspirerad till det mesta just nu. Detta väder dvs, kyla och mörker gör mig deppig. Höst-deppig. Behöver jag en varm famn att krypa upp i? Det är frågan det.
Efter en blödig kärleksballad på spotify och tre minuters betänketid så har jag kommit fram till ett svar.
Fuck it. Jag har Mallan och Ida i nödlägen. Dom får duga ett tag till känner jag. 


Kommentarer
Postat av: malin

Tack baby. tänkte precis kommentera innan jag läste slutet att jag ställer upp förej ;D om du fortsätter att muta med kli på armarna och massage kommer jag inte kunna låta bli

2010-10-14 @ 19:44:32
URL: http://standmyground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0