It'll be harder than before but easier in the long run

Utgång igår med Izabelle. Hade skitkul och skrattade konstant i stort sätt. Och idag är jag ett leveande bevis på att kvällen blev lyckad.... Fy i helvete. Säkert för att jag i morse sa till Izabelle att jag aldrig blir bakis på det här sättet. Tji fick jag.

Kvällen kommer att spenderas hemma, nerbäddad framför "P.s I love you" som redan har börjat. Försökte få hit Malin. Mutade med allt mellan massage, klia armarna (Mallans favvo) och popcorn, men hon har mannen på besök så hon banga. Lame. Så nu får jag göra det bästa utav situationen och försöka överleva kvällen ensam. Har jag nämnt att jag är sugen på a partner in crime? Maila [email protected] för intresse. Ni ska helst heta typ Robin Bengtsson. Fast om ni kan sjunga samt spela gitarr så får ni heta vad fan ni vill iofs hehee....

Later m8's

Kommentarer
Postat av: malin

Jag bjöd in dig kvinna. Du va mer än välkommen. Erbjud samma sak i veckan så kommer jag på stört.!!!!!!

2010-10-09 @ 23:17:31
URL: http://standmyground.blogg.se/
Postat av: Emilia

Lisa nu fick du mig att le såhär på morgonkvisten, hahaha "du får gärna heta robin bengtsson", okej det är inte ens roligt men min humor är extrem när ja precis har vaknat. Samtidigt förstår jag precis vad du menar med det du skrev(: Okej flummig kommentar hej!

2010-10-10 @ 09:21:42
Postat av: Heej

J..oakim?

2010-10-10 @ 16:14:56
Postat av: Anonym

nej inte joakim.... hon menar med all säkerhet jonathan haha. nån kille från idol som lisa har fastnat för. han är inte ens snygg:D

2010-10-10 @ 17:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0