Som jag har sagt så många gånger förr - Jag älskar Katrin Zytomierska!

Dougge: Men asså ska det här ta slut nån gång?

Ringo: Äe, asså jag tror inte att dom kommer att ge sig i första taget...

Dougge: Men vad är det här för aptrist ställe? Är inte din farsa känd för att plåta nakna brudar?

Ringo: Ehhh jo, men det var innan han träffade morsan. Nu är det tydligen nakna bebisar som gäller.

Dougge: Booooooring.

Ringo: Va tror du jag tycker?

Dougge: Men va fan, vad är det där?!

Ringo: Vadå?

Dougge: Vad är det där som just kom in i studion?

Ringo: Mäh! Det är ju en silikonbrud!

Dougge: Naaaaaajs...

Ringo: Sjyssta lökar...he he... Come to Daddy!

Klick!

 

 


Allt kommer från Katrins blogg och tillhör henne.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0