So thrilled and excited

Jävlar vilken slapp dag. Var ju hos Ida igår med Malin, där åt vi marrängswiss och kollade på pretty woman. Jag har aldrig sett den filmen förut. Skäms nästan lite. Det är ju ett måste att ha sett pretty woman. Bra film i alla fall. Som alltid när Julia Roberts är med.
Efter filmen så hamnade vi alla tre i sängen där vi låg och roade oss i ett par timmar med skumma sms och en massa jävla prat. Malin decka först. Vad tror ni hände då? Precis. Måla-i-ansiktet-på-Malin-time. Efter ett tag så somnade jag och Ida också. Och i morse gick vi upp tidigt. Eller ja, hyffsat tidigt i alla fall. Det är därför det har varit en slapp dag idag. Det var det jag började inlägget med och det var det jag skulle komma till haha.

Nu på kvällen så har jag och mamma kollat på en svinläskig rulle på trean. Taking lives hette filmen och Angelina Jolie hade huvudrollen. Bra, men somsagt läskig.
Snart blir det till att dejta kudden. Vi hörs när vi hörs. Puss!


Kommentarer
Postat av: fillan

såg din kommentar nu! tack så jättemycket :) ska du säga, hur fin som helst!

2010-10-19 @ 20:45:31
URL: http://fillanslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0