Loverboy rules

Var somsagt hemma hos Ida hela helgen. I fredags kollade vi på Idol och på en skräckis. Jag låg på golvet och kramade Ida's 9åriga lillasyster medans Ida var hardcore och fick berätta vad som hände på tvn.

Lördagkväll så joinade även Malin oss och vi lagade trerättersmiddag, och även fast vi höll på att bränna ner hela köket en gång så vart maten jävligt god. Efter maten så fixade vi spökrunda ute på tomten åt småsyskonen. Det var längesen jag skrattade så mycket. Ni skulle se Malin sitta på huk i några buskar iförd svarta kläder och en scream-mask och sen mellan kvävda skratt försöka vråla så att hon skrämmer ungarna. Jag dog lite.

Idag kom jag hem hyffsat tidigt från Ida då hon skulle till pojkvännen. Hon hade planer på att fixa dubbeldejt ikväll men jag tror dom planerna rök rätt snabbt haha. Istället har jag spenderat min kväll framför "The last song". Man gråter ju så inåt helvete mycket när man ser den filmen. Varje jävla gång.
Jaja, det var snack om utgång ikväll men jag tror jag tar igen det i veckan eller nästa helg istället, då jag inte är på humör för nått sånt just nu, plus att jag fortfarande känner mig sjuk.
Isn't life just to awesome?

Hörs när vi hörs, take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0