Well, that's just fabulous

En iPhone 4 är nu påväg hem till mig. Pappa var och fixade en varsin åt oss idag. Dom hade en kvar på lagret och den tog pappa. Men jag får min nästa vecka så jag lider ingen nöd direkt. Är snarare så sjukt glad över att jag nu slipper min äckliga reservmobil som jag har haft i ett par månader. Nu på sista tiden så har jag varken kunnat ringa eller smsa ifrån den. Jävla sony ericsson. 

Dagen har för övrigt varit sjukt jävla seg. Började runt tio och slutade halv tre men känns mer som att jag börja åtta och sluta fem. Har varit så äckligt trött hela dagen och vädret har ju inte direkt livat upp stämningen. Var blöt fårn topp till tå när jag klev innanför dörren idag. Underbart!


Malin och jag på midsommarafton. Bra många månader tills det blir sommar igen. Kommer inte stå ut. Hatar vintern mer än allt. Fast samtidigt så älskar jag också julafton mer än allt. Bra dubbelmoral.


Kommentarer
Postat av: malin

Bajsbaaaaarn. snacka inte skit om våran älskade sony ericsson. Sopar iphone under mattan. utan tvekan. du har fått hela grejen om bakfoten my love!

2010-10-08 @ 10:36:03
URL: http://standmyground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0