You are like a hurricane to me

Ikea var det som gällde idag somsagt. Med oss hem fick vi två byråer till mitt rum, plus en skitskön matta och ett stort duntäcke. Värmegrad 6, vilket är det varmaste. Jag som är så kallblodig som man bara kan vara kan ju inte göra annat än tummen upp åt det. Tror ni jag är nöjd? Då tror ni rätt.

Ikväll har jag deppat lite. Mest åt massa onödiga saker som inte är värt att deppa åt. Precis som vanligt dårå.
Nu ska jag lyfta på min rumpa och förflytta mig till sängen. Till mitt sköna täcke. Sov gott people! (Har bilder på iPhonen, men orkar fan inte gå hela vägen till mitt rum för att hämta den och sen tillbaka hit, det får bli en annan gång helt enkelt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0