Dags att ta upp Idol känner jag

Varför är Idol så jävla B i år? Skit segt. Dom har bytt studio till en mycket mindre så att det inte ens får plats med en rejäl publik. Andreas drar torrare skämt än någonsin. Artisterna är inte som något annat år tidigare då man ibland har blivit helt blown away för att vissa har visat en sådan extremt stor talang. Det är en så mycket lägre standard i år och det gör mig besviken.

Utan denna underbara trio till jury så hade Idol inte varit någonting. För visst diggar man Andreas bländande smile trots dom torra skämten. Och sen Jhide såklart. Man får aldrig glömma Jhide. Nummer ett utav Sveriges programledare. No doubt.

Och nej, alla artister i år är inte helt åt pipsvängen. Jonathan Garcés mina vänner. Han bär absolut inte på den största talangen utav deltagarna, men jag har rågillat honom enda sedan hans första audition. Hans röst är sametslen och berör mig. Det är det som räknas. Sen att han ger ett riktigt nervöst intryck när han står på scen är en annan femma haha. Jag har lagt några röster på honom ikväll i alla fall.

Jag och Jessica har i alla fall inte fixat några biljetter till en enda live sändning i år. Det blir första gången på bra många år som jag inte kommer att befinna mig åtminstonde en gång på Idol live. Men men, sånt är livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0