I'm out

Idag efter skolan så var en fika med mina fina vänner inplanerat. Vi hamnade på ett mysigt fik i gamla stan. Pratade om allt och inget i närmare två timmar eller så, tills plikten kalla för var och en av oss. Mari skulle på träning, Ida till pojkvännen, Rebecka skulle plugga och ja jag skulle bara hem. Hem till en jävligt god middag från grillen och hem till Idol, haha. 
Det var två jävligt välbehövda timmar med mina tre vänner i alla fall, som upskattades enormt.

Nej men nu kanske det är dags att ta tag i slutet av denna dag och göra något vettigt. En varm dusch känns jävligt aktuellt just nu faktiskt. Och sen efter det så blir det nog till att krypa ner i sängen.
En långlånglång dag väntar mig i morgon. Slutar halv fem. Är väl hemma runt midnatt. Nej inte riktigt kanske.... Men så känns det. Segt med andra ord haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0