And although I am still finding it hard

Lång dag mina vänner, lång dag. Jag slutade egentligen kl två idag men blev kvar i skolan till kl sex för att vi jobbade på vårat projekt. Lite sådär 2cool4goinghomefromschool. Men nu är vi klara med projektet i alla fall. Resultatet blev en gudie till Stockholms krogliv i bokform, den blev riktigt bra. Jag ska skänka min kopia till Ida när hon fyller myndig nu i Maj. En guide till dom bästa uteställarena är väl det ultimata att få när man är tillåten att göra stan osäker hehe.

Nu har jag i alla fall varit hemma i några timmar, ätit lite mat, kollat på Desperate Housewives och "drogat" lite Twitter. Jag hoppade över BB idag, så jag får kolla på datan i morgon. Såg att Sara rullade tunga med Basshunter. Det tog henne ca två månader att komma till skott med Martin men inte mer än några timmar att mysa till det med Basshunter, stackars min Martin.
Nu är jag så trött så att jag håller på att dö så att joina sängen låter som en riktigt bra idé. PoK
 


Basshunter eller Martin? Inte ett sånt svårt val


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0